Pierwszy raz logujesz się do platformy e-learningowej?

Krok 1
Pierwsze logowanie do platformy

Aby móc korzystać z platformy e-learningowej należy posiadać w pełni aktywowane konto Office365 w naszej szkole. Jeśli konto Office365 nie zostało aktywowane należy najpierw je aktywować zgodnie z instrukcją. Aby przeczytać instrukcję, kliknij tutaj.

Po aktywacji konta Office365 należy wejść na stronę internetową:

https://e-learning.tischner.limanowa.edu.pl

 

a następnie w pole “Nazwa użytkownika / e-mail” wpisać swój szkolny adres e-mail (login konta Office365), na przykład:

janprzykladowy@tischner.limanowa.edu.pl

oraz hasło.

Krok 2
Uzupełnienie danych

Po pojawieniu się strony z modyfikacją profilu należy uzupełnić trzy podstawowe pola: Imię, Nazwisko, E-mail.

Uwaga! W pole e-mail wpisujemy szkolny adres e-mail (np. janprzykladowy@tischner.limanowa.edu.pl)

Po wypełnieniu wymaganych pól wybieramy przycisk “ZMIEŃ PROFIL”

Krok 3
Aktywacja konta na platformie e-learningowej.

Po wciśnięciu przycisku “ZMIEŃ PROFIL” system wyświetli komunikat:

Po kliknięciu przycisku “KONTYNUUJ” zostanie ponownie wyświetlona strona z modyfikacją profilu lecz tym razem pole “E-mail” będzie zawierać dodatkową informację:

Po wyświetleniu tej informacji należy wylogować się z platformy e-learnigowej:

a następnie przejść do skrzynki pocztowej Office365 na którą został wysłany e-mail z linkiem aktywacyjnym konta na platformie e-learnigowej.

Po otwarciu wiadomości e-mail i kliknięciu na link aktywacyjny otworzy się strona z logowaniem do platformy e-learningowej. Po zalogowaniu otworzy się strona ze szczegółami profilu użytkownika:

GOTOWE!

Od tej chwili można już korzystać z platformy e-learningowej naszego Zespołu Szkół.